Jó megelőzni a hibajelenséget. A karbantartást késő elvégezni, ha már jelentkeztek a problémák a terméknél!

Mit jelent a karbantartás?

A karbantartást értelmezhetjük megelőző intézkedésnek és állagmegóvó, ápoló tevékenységnek, amivel nyílászárói hosszú időre megfelelően működnek és esztétikai értéküket megtartják. A kiegészítők és kopó alkatrészek finom beállítva, olajozva lesznek, hogy működésük még hosszabb időn keresztül hibamentes legyen, a fa felületek ápolása is elvégzésre kerül, hogy a környezeti hatások ne okozzanak kárt bennük.



Miért kell karbantartani? Mire jó?

Cél, hogy a termék, melyet szakemberek, mérnökök fejlesztettek ki, az Ön igényeit teljes mértékig kielégítse és ezt hosszú távon biztosítsa. A gyárból kitűnő termékek kerülnek ki, azonban az idő múlásával ezeket karban is kell tartani.
Karbantartás mellett a nyílászárók

  • élettartama növekszik
  • hibátlan működése biztosított
  • csendes, gördülékeny, kényelmesebb használata megvalósul
  • használati értéke nő (biztonságtechnika, betörésvédelem)

Megrendelőnk biztos lehet benne, hogy amit tervezés fázisban elképzelt, az úgy van és sokáig működik szakképzett kollegáink munkájának köszönhetően.

Mire kell ügyelni?

A megfelelő alkatrészek karbantartásával elkerülhetjük az esetleges meghibásodást és így elkerülhetjük a fölösleges kiadásokat.
Fontos, hogy a nyílászárók rendszeres időközönként legyenek karbantartva.
Fontos követelmény, hogy a karbantartást megfelelő karbantartó eszközökkel és anyagokkal végezzük.

Mi történik, ha nincs?

A nyílászárók ebben az esetben is működnek, viszont élettartalmuk lerövidül, illetve zajosabbak, nehezebb, kényelmetlenebb működtetni azokat.
A kiegészítők, mozgó alkatrészek kopnak, esetleg végleg tönkremennek, hibásan működnek, ami akár egy konkrét alkatrész töréséhez vezethet.